domingo, 10 de abril de 2016

Folixia de la sidra

Un año más llega la Folixa de la Sidra de Ribadesella, cuatro días cargados de actividades para todos los públicos y gustos. Los días 21, 22, 23 y 24 de abril. Entre otras cosas vamos a disfrutar de noche de baile, bolos, grupos de baile, concurso de sidra casera, tonada, campeonato del Mundo de Trompetillas, conciertos, banda de gaitas… y sidra, mucha sidra.
Sábado 23 noche concierto Skama La Rede. La banda del Cabu Peñes es uno de los grupos señeros asturianos con su Ska-Rock y sin duda no van a dejar a nadie indiferente.
Poco a poco vamos a ir conformando la programación y otros detalles de lo que vamos a ofrecer a vecinos y vecinas, y a todas las personas que nos vengáis a visitar ¡Id reservando el fin de semana!
La folixa la organiza la Asociación Entaína de Ribadesella con la colaboración de Viuda de Angelón y el Ayuntamiento de Ribadesella.
Un añu más llega la Folixa de la Sidre de Ribeseya, con cuatro díes cargaos d’actividaes pa tolos públicos y gustos. Ente otres coses vamos disfrutar de la nueche en danza, bolos, grupos de baille, concursu de sidre caseru, tonada, campeonatu del mundu de trompetilles, conciertos, banda de gaites… y sidre ¡Sidre a esgaya!
La nueche’l sábadu 23 Skama La Rede. La banda del Cabu Peñes ye ún de los grupos representativos asturianos col so Ska-Rock y ensin dubia nun va dexar a naide indiferente.
Pocu a pocu vamos dir confirmando la programación y otros detalles de lo que va ofrecer el conceyu de Ribeseya a vecinos, vecines y a toles persones que nos vengais a visitar ¡dir reservando esi fin de semana!
Los díes 21,22,23 y 24 d’abril va celebrase la Folixa de la Sidre de Ribeseya.
Los actos entámalos l’asociación Entaina Ribeseya cola collaboración de Viuda de Angelón y el Conceyu de Ribeseya.
Convidámosvos a visitanos y agradecemos espardimientu del eventu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario